צוות פסטיבל 2021

מנהלת הפסטיבל: אור אלתרמן ברנע
מנהלת אמנותית: שרון גבריאלוב
מפיקת הפסטיבל: לשם פינגולד
חומרי הכנה: תמר כהן
עיצוב: נעמה נחושתאי
איורים: רחלי שלו
איורים פסטיבל 2021: סימסיסטרס

דיגיטל ואתר: Lemur Creatives
וידאו: דייב שחר
סטילס: ליאור רוטשטיין
רכז התנדבות: תמיר גבאי
בית דפוס: גל פתרונות
יח״צ: בירן תקשורת ויחסי ציבור


יעוץ וליווי מקצועי בתחום האוטיזם:
המרכז לטיפול וחקר באוטיזם –
העמותה לילדים בסיכון

תודות

תודה ליוסי רם, אמון יריב וגלריה גורדון, חנה בירן, יהלום ביאר ומגה אור, דומינוס פיצה, איתי לבנון, מי עדן, הראל ביטוח, אלעד שושן, אורן הלמן, אמיר שור, שלומי פליישמן, דליה מעיין, נטלי צוקרמן, דנה דימנט, לקרן בן דב ויוני צרויה, צוות המתנדבות המסור והאהוב שלנו, לצוות של מוזיאון ארץ ישראל ולמשפחות האהובות שלנו.

תודה גדולה למרכז לטיפול וחקר באוטיזם – העמותה לילדים בסיכון על שותפות נדירה, ובמיוחד לעו"ד ציפי נגל אדלשטיין, נילי כהן אהרונסון, שלומית ויסבלום, אודי ריגאי, עו"ד רגינה באבייב, רו"ח עדי קורן, קובי פרס, דינה וינצקי ואורלי עמוס.

תודה גדולה לאנשים על הרצף שמלווים אותנו, עובדים איתנו ומייעצים לנו לאורך כל הדרך.

תודה מיוחדת מאוד למפעל הפיס שבזכות התמיכה שלו מתאפשר לנו לקיים את הפסטיבל גם השנה, ולכל התומכים הנפלאים שלנו שלאורך כל הדרך מבינים את החשיבות של המיזם שלנו, ומאפשרים לנו להצחיק ולרגש את הקהל שלנו.

עמית בן דב צרויה
עמית בן דב צרויה 2015-2021

לעמית באהבה

כשהתחלנו לעבוד על ההצגה ״זוהר״ זה היה מתוך מפגשים שבועיים בגן חורש המקסים, גן תקשורת עם שמונה מופלאים וביניהם עמית. נקשרנו אליו מיד, אי אפשר היה שלא. אבל הקורונה קטעה לנו את המפגשים ולא זכינו להופיע עם ההצגה מול הגן.

את ההצגה כמובן הקדשנו לילדי גן חורש ואת הפסטיבל החלטנו להקדיש השנה לעמית בן דב צרויה המתוק שהלך בטרם עת, אבל אנחנו יודעות, שהוא זוהר מעלינו כמו הפלא של הזוהר הצפוני.